pulkaåkning och konst upp på väggarna.............



Vår familj....by little My !!

Ännu mera snö, härligt. Jag tillhör dem som tycker om snö, dels för att det är vitt, min färg, dels för att det blir lite ljusare och väldigt mycket roligare att vara ute.
Vi har precis kommit in efter ett pulkarace jag och My. Direkt efter jobb och dagis stack vi ut i backen och vi var alldeles ensamma, inga ungar som inte fattar att de måste gå vid sidan av backen , inga ungar som ligger kvar längst ner i backen efter åket och inga ungar på snowracer, skönt!!! Bara vi två.........
Nu blir det lite plock härhemma, sen ska jag sätta på en kanna kaffe, det ska bli gott!!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Gullig hon är lilla My! Jag tycker precis som du om vintern med snö. Underbart och jag förstår inte alls dem som klagar nu. Om snön försvinner nu i januari så blir det knappast vår ändå utan bara mörkt och säkert blåst och regn,bläää.. Riktiga årstider är det bästa som finns...

2010-01-21 @ 11:29:17
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0