en vanlig torsdag..........




Oj, vad kallt det är igen....Sitter med massa kläder på och mina fina tofflor men fryser ändå!!!
Idag har vi haft städdag.
Fast vi har städat här hemma och skurat varenda liten vrå så luktar det grillkorv och eld här inne. Min kära 14 åring har haft pulkadag med skolan och grillat efteråt, väldigt mysigt, men det luktar inte så nice när 5 stycken tonåringar dundrar in med sina grillkläder, föresten så luktar inte 5 stycken tonåringar så nice vad de än har gjort, haha.....vi hängde ut deras kläder på vädring men det hjälpte inte så nu har jag doftljus i varje hörn .!!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Raring du har en award att hämta inne hos mig. Njut av helgen och må så gott. Kram

2010-01-22 @ 09:43:51
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Catharina

Raring du har en award att hämta inne hos mig. Njut av helgen och må så gott. Kram

2010-01-22 @ 09:43:52
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0