award...........



En sån här fin Award har jag fått av finfina Cattis .

Problemet är bara att jag måste knåpa ihop sju intresanta fakta om mig själv,hur intressanta de är,  vi får väl se.....

1.  168 cm lång men många tror att jag är över 170 cm, fattar inte det, ser kanske lång ut..

2.  Är fruktansvärt mörkrädd...mest rädd för mördare och spindlar...

3. Brukar snurra mitt hår mellan fingrarna i tid och otid, tänker inte på det liksom...

4. Använder min pendel mest hela tiden, är så otålig och vill ha svar direkt...

5.  Är galet beroende av fett...det räcker med endast bregott smör på mackan och då ska man helst se avtryck efter tänderna i smöret. yammi.

6. Är äldst av 4 syskon, två syskon på mammas sida och två på min pappas sida. Min son är bara 4 år yngre än den ena brorsan.

7.  Har väldigt svårt att tro att någon kan göra saker bättre än mig!!

Sååå, nu har fått knåpat ihop sju saker om mig själv, sen om de är intressanta eller inte.....vad vet jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0