smygtitt.........



Vi börjar som sagt bli klara med sovrummet..Lite färg på fönsterlister och balkongdörr kvar. Förhoppningsvis inhandlas en lite smidigare tv snart också så vi slipper det stora schabrak vi har i ett av hörnen i rummet. Det kommer göra rummet mycket större med. Egentligen vill jag inte ha tv i sovrumet , men vi är ju fler än mig här hemma och ibland får man helt enkelt vika sig!!



Kort på tapeten...Man får verkligen kolla ordentligt för att se alla människor som " kramas "..

Bilderna är tagna med min mobilkamera så det är ju inte den bästa kvaliten på dem, det blir lite gulaktigt tycker jag.



Före....det har blivit liten förändring, eller hur!!


Kommentarer
Postat av: Babette

Så fiiiiiiiiint! Du är så duktig systeryster på att få ihop det så fint =)



avis!



kram

2009-10-11 @ 20:44:09
Postat av: veronica

tack, men ditt sovrm e oxå fiiint!!

2009-10-12 @ 18:39:18
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: anette

jättesnygg tapet! vart är den köpt/heter den?

2012-07-15 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0