friday...........



Thank god its friday....

Äntligen kom den, fredagen jag väntat på, inte för att jag har något speciellt ikväll utan för att den här veckan har varit skitjobbig...
Vi har sovit på golvet hela veckan, jag tyckte jag kände mig lite öm i rumpan förut och kom då på att det måste vara för att jag sovit så uselt. Tapeterna är nu uppe och sängen monterad och nybäddad med favoritlakanen. Såååå härligt. Huset är rent och fint. Inga tapetrester och verktyg någonstans.

Jag och Mysan ska fredagsmysa idag, det blir pringlechips som lillfisen önskat, hon fick smaka av storebror förra veckan och bestämde redan då att det skulle bli pringles ikväll då fredagen är såå härlig tycker hon och jag med.
Jag har lovat att vi ska titta på Idol tillsammans ikväll, hon har aldrig sett programmet men frågar ofta efter när melodifestivalen ska börja, då tänkte jag att hon nog kommer gilla Idol, i alla fall är det spännande  att få vara uppe lite senare ibland.

Nu är det snart dags att duscha, ta på kvällsstassen och krypa upp i soffan med lilla trollet och njuta...
Härlig fredag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0