veckans hjälte..........

Är min vän Maria!!!

Hon har fått stå ut med mina galna shoppingturer i alla år. I söndags var det inget undantag.
Jag blev helt enkelt barnledig då Mysan ville leka med sin kusin och vad pasade inte bättre än en tur till ikea !!!
Vi åkte iväg och jag hade tänkt kolla på lite julgrejer och en matta till hallen.
Helt plötsligt ser jag köksbordet jag vill ha, ett runt vitt med iläggs skiva, perfekt.
Jag köper bordet och när vi kommer fram till bilen kommer jag på att , jag har ju ingen kombi, utan en volvo s 60 och paketet där bordet ligger i är gigantiskt.......dessutom var jag sååå kissnödig att jag kunde inte koncentrera mig.
Maria tyckte att jag skulle gå på toa men jag kände inte att jag orkade så där står jag hoppandes medans maria säger att vi ska packa upp bordet och försöka lägga in det i baksätet.
Jag vet inte hur vi lyckades men nu ´står det vita runda bordet här hemma i mitt kök.!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad snällt av Maria! :))

2009-11-19 @ 21:51:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Catharina

Jag vill se mera... Ett helhetsintryck med benen också ju :P Kram på dig!

2009-11-20 @ 23:20:47
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0