mina vita..........

Hej.......
Nu är jag tillbaka igen, hoppas ni har saknat mig liite i alla fall!!
Ikväll är jag kampsportsänka, min man är på gala i götet tillsammans med en hel drös andra killar, så vad passar bättre än att börja blogga lite igen!!!



Höststädat har vi gjort lite grann, borstat bort massvis med löv, ställt in de sista uteleksakerna i förådet. Kolla min  jordgubbslåda!! Vilka härliga färger va!

Och när vi ändå är inne på växter måste jag visa min nya vackra orkide jag köpte igår. Jag tänkte att nu ska jag verkligen unna mig en sådan där dyr orkide och inte någon jag köpt på kvantum som jag brukar...sagt och gjort , lät min man och mina barn vara kvar i bilen och sprang in i en liten blomsterbutik och hittade den här godbiten...

Jag tycker den ser overklig ut. Fick för mig igår att jag bara skulle ha vita blommor i fönstret i vardagsrummet, jag är ju galen i vitt som de flesta vet, därför köpte jag även vita azaleor hem....så fint.



vitt, vitt vitt  . Ilike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0