halloj.........



Hallå.....försöker ta kort på mig och trollet i spegeln, men det är riktigt svårt, vill inte få med kameran i kortet, hahaha.
Här pågår just nu pärlning för fullt, hela min ryamatta under soffbordet är fullt av pärlor och de som har ryamatta vet att i den kan man hitta lite av varje när man skakar den.
Ringde faktiskt kemtvätten för en stund sen och det blir nog att lämna in den där....



koncentration på hög nivå!!!

Nu är det skönt att sitta still en stund, dagen har gått i ett och efter jobbet åkte jag en snabbis för att hämta ut kaninöron och kaninstump till Mysan då hon ska dansa på show på söndag med hennes dansgrupp, sen var det dags att ta tag i huset. Nu sitter jag och njuter lugnet i ett rent och rengöringsmedelsdoftande hem medans trollet pärlar.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0