godkväll i stugorna..........

Jag känner mig fortfarande mjuk som en babyrumpa både i kropp och själ efter vår spakväll igår på Hagabadet.
Jag köpte med mig en sån där skön morgonrock som bara finns på spa, jag har inte hittat det någon annanstans ,den är härlig.
Varma stenar, inpackning av hela kroppen i varm filt , ansiktsmask, ansiktsmassage och helkroppsmassage mm, längtar tillbaka.

 

Idag stod det lussebullsbak på chemat, igen..Det är ju så smidigt med degen och såå himla gott. Mysan lägger russin på bullarna.

För er som undrat... det är det här köksbordet som vi har köpt




Nu ska vi kika på premiären av Robinson.........trevlig kväll alla !!!!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Lussebullar redan:) DU har en award och en fin liten utmaning att hämta inne hos mig.Kram

2009-11-22 @ 00:02:17
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0