17 vs 37..........

Jag var iväg för att ta sprutan idag..när jag frågade sköterskan om det fanns vaccin kvar så sa hon att, alla ungdommar får genom skolan och att jag skulle höra med skolsköterskan??!!  Nog för att jag kanske ser yngre ut än många andra i min ålder...men en skolungdom, gymnasie elev!!! Skulle jag se några år bara äldre ut än min son, hahahaha. Visst är det smickrande, men såå ung vill jag nog inte se ut, det räcker med sisådär en 28 år, jag fyller ju ändå 37 nästa vecka..

Nu väntar jag in febern, jag vet, jag är expert på att måla fan på väggen, kanske lite värk i armen , vi får de vad kvällen eller natten bjuder på för överaskning, det kanske till och med blir så att jag går till jobbet imorgon ;)

Imorgon kommer de och hämtar vår dator, de lagade inte felet förra gången så nu åker den iväg igen, kommer vara datorlös kanske en vecka...men jag hoppas ni tittar in titt som tätt för att se när jag är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Catharina

ler Ja det var kanske lite väl att ta i men ta det som en komplimang sötnos! Hellre se ut som 18 än 80:) Tack för gratulationen förresten. Puss & kram

2009-11-23 @ 22:55:47
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Maria

skulle oxå ha tagit min igår men man får ju inte när man har nått i kroppen =(

2009-11-24 @ 08:36:01
Postat av: Anonym

Hej sander en halsning ifran thailand, vi har det bra. Solar och badar varje dag, shoppar billigt. Tomas dricker Singha hela tiden!! Hoppas ni mar bra, ha det gott onskar fam Inselberg

2009-12-07 @ 09:11:14
Postat av: Birgitta

Oj , Ja , ja du e`sååå lik din mamma !!!

2009-12-17 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0