what a day...........

Vi bestämde oss på morgonen att gå en promenad, den blev 3 timmar, pust.
En liten paus vid vårat favvofik och sen bar det av igen..Vi passade även på att köpa nya vantar till My på polarn då vi märkte att hennes händer var alldeles iskalla.
 
Tur att det finns leksakshörna på fiket.

Hem och fixade middag, jag gjorde en egen bearnaise idag med kesella istället för smör för att få den lite magrare och det blev supergott, till det hade vi en pepparstek och rostade rotfrukter i ugnen.
Medans vi fixade maten ringde Annalill och frågade om vi ville ha glass och kaffe efter maten och visst ville vi det, går ju inte att tacka nej till......

Jag vet inte vad som hände när vi var hemma hos dem men plötsligt hade både jag och Annalill och alla barnen klätt ut oss i olika maskeradkläder och Mattias fick agera fotograf, så här såg vi ut...

Inte den bästa kvaliten på korten då jag bara hade min mobiltelefon med...men jag tror att annalill kommer lägga ut bättre bilder...(om ni vill se)


Glass med hemmagjord kolasås och kaffe, mumma..

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha! Va snygga ni är! =)

2009-01-11 @ 18:40:41
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0