trettondagens eftermiddag....

Vi tog en promenad till affären jag och My, hon satt i vagnen hela vägen till affären, men på hemvägen gick hon ända hem...imponerad.....Det var skönt att se henne springa och busa med pinnar och grejer hon hittade på vägen.

På väg ut på promenad...

Nu har jag nattat lilltrollet och har precis satt mig i min fötölj med datorn i knät, hon somnade snabbt kan jag lova. Annalill och hennes kiddoz var här för kvällsfika och massa lek så my var trött..och imorgon är det dagisdags för första gången på 2 veckor och jag börjar jobba efter en lång skön julledighet, känns som lite semesterångest kan jag lova!!

   

Jag försökte få till ett kort på Elton och My, men som ni ser kunde de inte sitta stilla...
busungar...

Tack för en mysig kväll........

Kommentarer
Postat av: syster Yster

Tack själva för en mysig kväll! Hoppas vi kan ses snart!

Puss o kram

2009-01-10 @ 08:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0