sjukstatus och grattis...........

Idag får jag säga Grattis till min svägerska som fyller år...

Hoppas du får en härlig dag med massa paket...

Förövrigt är det nästan ingen förändring förutom att febern är borta, men halsen värker och kroppen med, Jag är så trött på att vara sjuk, ändå har jag bara varit hemma i två dagar snart.
Igår skulle jag varit på kurs med jobbet och den här veckan är det inventering , tycker synd om min arbetskompis som får slita själv, men det går ju inte fortare att bli frisk med dåligt samvete...

P och My åkte precis iväg till affären, jag hoppas kunna äta något idag, magen har börjat kurra men halsen säger stop, här kan inget passera, jag har inget ätit sen i måndags, förutom en skål glass igår med hjälp av ipren..

Det blev mycket gnäll i det här inlägget, men det finns liksom inget annat att skriva om, hihi

Kommentarer
Postat av: Catharina

Stackars stackars dig :( Jag har haft sååå många halsflusser i mitt liv så jag förstår dig precis. Vidrigt !!! Krya på dig och må så gott . Puss & kram

2009-01-28 @ 12:26:49
Postat av: Julia

Tack tack och krya på dig massor. Du får be P fixa milkshake i olika varianter så du får i dig lite "vitaminer"

Kram J

2009-01-28 @ 15:11:01
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: veronica

tack tjejer!!!

2009-01-28 @ 17:27:52
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0