resume......

Efter två såå häktiska dagar är jag nu helt slut och sitter nyduschad i min fotölj och bara njuter av lugnet.....

Igår var dagis stängt så min älskade syster bjöd mig och My på god lasagne och bus och lek....

Jag har snott bilden från min systers blogg, mina bilder blev så mörka med mobilkameran, därav vattenstämpeln på kortet....

Först hade jag tänkt stanna på ikea på hemvägen men ångrade mig när jag såg att klockan var så mycket när vi skulle åka hem från betty. På väg hem blev My bajsenödig och hon tyckte vi skulle köpa en tablettask så hon inte somnade ( vad får de allt ifrån ) så vi stannade på ikea ändå för toalettbesök och en godispåse med syrliga älgar, haha..

Idag har det varit fullt ös på jobbet, min chef Marie och min jobbarkompis Eric  och jag själv var kvar till strax innan fem i eftermiddags för att röja och pynta och göra allt färdigt i köket och matsalen för premiären på måndag . Jag ser fram emot det jättemycket och nu när det är så fint överallt ska det bli spännande att höra vad gästerna säger...

Nu ska jag dricka mitt te och spana in Lets dance.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0