ren & fiin.....

Idag har jag duschat....det var skönt, har ju bara legat halvdöd sen i måndagskväll. Vi har bytt lakan i sängarna och P har dammsugit här hemma så nu känns det som om bacillerna försvunnit. Jag mår mycket bättre idag även om halsen fortfarande är svullen både på insidan och utsidan. Jag har ätit middag med för första gången, hemmagjorda köttbullar, mums...

Nu är P och My ute för att leka en stund och jag njuter av lugnet.....

Jag såg de här fina tapeterna på Inreda och blev sugen på at köpa dem till Mys rum som en fondvägg.
Min dotter gillar fjärilar, hon har alltid gjort det, på sommaren är det alltid massa fjärilar runt där hon sitter, så tapeten hade pasat henne perfekt....

Kommentarer
Postat av: Babette

Hon brås nog på sin moster, jag ÄLSKAR fjärilar!!!

Klart att hon skall ha en sådan fondvägg, den var ju hur fin som helst!



Härligt att du mår bättre, jag hade tänkt ringa dig men har inte fått barnen i säng förrän nu ( kl 22.00 ) haha, men jag ringer dig imorgon, ang pappas födelsedag!



KRAMIS

2009-01-29 @ 22:15:04
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0