Ny vecka, nytt jobb......

Ja, idag var det dags att börja det nya jobbet...
Den här veckan går ut på att lära mig de nya rutinerna, hur det fungerar , var finns allt, osv....Huvudet snurrar för fullt just nu, massa information.
Inte förräns nästa vecka börjar det på allvar kan man säga , då ska vi laga maten själva på plats , nu får vi den nedskickad från ett annat kök och jag och den nya kocken får klara oss själva, vi får se hur det går då...

Jag fick mig ett anfall när jag kom hem och började röja i vår tvättstuga, oh, my...vad mycket skit man samlar på sig och vad dammigt det blir på konstiga ställen...nu är det såå fint därinne och allt ligger på sin rätta plats, lovly.

My ligger nedbäddad i sin säng, jag dricker te, P tränar tae kwondo och Victor är på sitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0