min hjälpreda.......



Idag blev det rester till middag. Potatisgratängen blev faktiskt bara ännu godare.
Min dotter tycker det är väldigt kul att hjälpa till vid middagsdags men nu fanns det inget att skala eller hacka så hon fick duka bordet istället.

Victor kom hem till middan, det var ju trevligt att få träffa honom detta året.
Han var med en kompis och hans familj på Hard Rock Cafe i går för god middag och fyrverkerishow, sen sov han över hos kompisen. Jag tycker det är roligt att han är så omtyckt av både kompisar och deras föräldrar att han alltid får följa med på såna här middagar eller faktiskt även semesterresor.
Ibland känns det som att kompisars föräldrar träffar honom mer än vad jag och P gör..
Huvudsaken är att han har det bra och vi får njuta av de stunder han faktiskt är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0