målareftermiddag...

Jag var så trött efter middan, jag håller på att få visdomständer på alla tomma ställen i munnen förutom där jag har dratt en. Det tar på krafterna att hela tiden ha ont i munnen, så jag fick lägga mig och sova en timme förut.
.
Just nu matar My mig med godis från hennes " namnam " skål, det är ju lördag och helt lagligt att äta godis. Vi har nog hela eftermiddan målat och klistrat och pysslat och gjort små paket med tejp om, för det är kul tycker My.


Här har hon fullt upp med att skriva Sankta Lucia som en ny lek heter, fråga mig inte vad den går ut på för jag har ingen aning !!!????

Kommentarer
Postat av: Julia

Aj aj aj stackars din mun!

2009-01-24 @ 18:30:08
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: syster Yster

Inte kul med ont i munnen!!!

Hoppas verkligen det går över snart, mina har tagit (en förhoppningsvis J-VLIGT lång) paus.

Ha en skön kväll!

Puss o kram

2009-01-24 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0