livlig fantasi....

Nu ligger bokstäverna på tork och väntar på en andra omgång färg...
My tröttnade naturligtvis på att pärla och ville vara med och måla, så nu är inte alla bokstäver så där härligt penselrena som jag ville ha dem, men vad gör man inte för husfriden..  ;)

Kökskaos.....

När vi målade förut frågade jag My hur det varit på dagis och teatern och " orkade alla barnen verkligen gå hela vägen?"
Ja, sa My, men vi fick en sån där lång cykel med kanter som alla barnen kunde cykla på !!!!!

VA!!

jag sa att den får du visa mig nästa gång på dagis, Nej, sa My, det går inte för dom har slängt den nu, den var för gammal och trasig....Jaha, sa jag, nu skojar du med mig va, Nej mamma det är säkert, sa My då!!!

Jag har kommit på henne med att hitta på saker och blånekar om jag frågar henne om det var hon som gjort en vis sak, jag trodde hon var för liten för att ljuga, hon är ju bara 3 år!!

Sen är hon väldigt duktig på att komma på egna lekar som både jag och P fattar noll av, men vi ställer snällt upp på dem ändå, hahaha...tokfia


Min alldeles egna galenpanna..love you!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Babette

Hade inte det här vart sött i Mys rum?! =)

http://www.ljuvating.com/produkt/vaggordmyshorna/1468



puss & kram

2009-01-30 @ 20:49:10
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: veronica

ja den har jag oxå sett, passar perfekt...

2009-01-31 @ 07:27:05
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0