lite av varje.........

Det är nått knas med min blogg.. Jag kan se att ni skriver i kommentarsfältet men det syns inte på bloggen, jättekonstigt.

Jag och svärmor stack till Ikea idag , My var såklart med. Jag rensade ut alla tallrikar och assietter denna gången och idag köpte jag nya tallrikar, assietter och djupa skålar, allt i kritvitt. Nu börjar skåpen ta forn och nästan allt är utbytt, härligt. Jag köpte även nya dessertskedar, mina gäster på nyår fick äta desserten med rosa plastskedar, inte helt okey men vad gör man, haha..

Nu ska jag ta och fixa till mitt yttre lite grann för ikväll är det utgång med tjejerna.........

Ha det bäst.......Veronica

Kommentarer
Postat av: Katarina

Var också och gjorde IKEA idag, Emil var på Småland och det gick jätte bra, han skulle absolut va bland bollarna. Ha det gott

2009-01-02 @ 17:37:10
Postat av: Betty

Ha det så roligt systrami =)

2009-01-02 @ 18:09:23
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: veronica

nu ser man att ni skrivit.

jag får spanan in vad ni köpte sen när vi ses katarina..

2009-01-03 @ 07:55:51
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0