lite av varje...........


Vackra krispiga tulpaner som jag fick av min svärmor....

Helgen har varit lugn och skön, precis vad jag behövde. Egentligen skulle vi in till stan i lördags för lite bio och kanske en öl med våra vänner, men deras pojk fick så hög feber att vi ställde in det, det får bli en annan helg. Istället bjöd vi hem svärmor ( som egentligen skulle passat My då vi skulle ut) , på middag. På kvällen delade jag och P på en flaska rosevin så vi hade kul ändå......

Idag var vi på vår handelsträdgård då jag skulle köpa blommor till jobbet, jag såg sådana fina stora glas som man kan ha både ljus och blommor i och två fick följa med oss hem.


Nu har precis Ida varit här med sin mamma ingela för lek och bus, tror My är trött nu men hon får vänta en liten stund till med att lägga sig, sen blir det saga och nattning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0