lillfisen.............

Oj vad jag har saknat min lillfis idag...Hon var såå ledsen när jag lämnade henne imorse på dagis och det är inte roligt.
Hon var ju hemma två veckor med mig under julen då jag var ledig. Sen var hon bara på dagis en dag förra veckan och en dag denna veckan eftersom hennes pappa jobbar skift, så det är inte konstigt att hon reagerade så här, hon har vant sig vid att vara hemma med oss nu...

Men hämtningen var desto roligare, en glad skit som kommer springandes med en jättekram, lovely.
My skulle visa mig runt på utsidan av dagis idag så jag skulle se vart hon lekte...


Imorgon är dagis stängt så jag ska vara hemma med henne , det ska bli jättemysigt, även om det är lite dumt att vara hemma för mig nu med nytt jobb och allt, men så är det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0