halvt uppstånden. från helvetet....

Ni vet den där visdomstanden jag har pratat om !! Det var ingen tand som spökade, jag har halsfluss.....

Jag vaknade i natt av att jag hade feberfrossa och kunde inte sväjla, shit vad ont jag hade, i hela kroppen och särskilt i munnen. Jag ringde ner till vårdcentralen och fick en tid och de tog ett streptokock prov och det svaret gick i taket sa sköterskan, så vi fick en tid till läkaren och nu har jag fått pencillin.
Direkt jag kom hem tog jag medicinen och en ipren och har sovit två timmar så nu orkar jag sitta upp en stund och har skickat iväg min älskade man att köpa glass....

Jag kan inte komma på när jag var så här sjuk senast och jag hoppas inte att jag har smittat någon jag  träffat i helgen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy farao...det gör ju så ont...

Krya på dig..

2009-01-27 @ 19:23:38
Postat av: bETTY

Uch och fy!!! Krya på dig syster, hoppas ni kan komma på lördag ändå!!! =)



KRAM

2009-01-27 @ 19:49:40
Postat av: Betty

Efter 3dagar med penicelin ska det ju inte vara någon fara, jag tänkte mer på hur du mår =)



kram

2009-01-27 @ 21:40:29
Postat av: Maria

Fy, krya på dig

2009-01-28 @ 07:48:59
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Julia

Det va jag överst.....varför försvinner namnet???

2009-01-28 @ 08:40:56
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: veronica

TACK alla!!!

jag mår fortfarande skit och det är tur att Perra är hemma och kan pyssla om mig den här veckan...

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon då jag ätit medicinen i två dygn...

2009-01-28 @ 09:03:29
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0