godmorgon sköna lördag........

Shit, vad jag har sovit...gick och la mig klockan 22 i går kväll och My väckte mig vid 8 nu på morgonen..Jag har haft så läskiga drömmar inatt och vaknat flera gånger med ångestkänslor över drömmarna. Men nu är jag nog utsövd i alla fall.

Hade tänkt åka till hoppis och skuttis idag men jag hopppar nog över det och tar simhallen imorgon istället med Mysan, det tycker hon nog blir kul, det var längesen vi var där nu..

Jag och Maria åker nog till torp idag, ska bli kul att kika lite i butikerna och se på vårnyheterna och fika med goda smörgåsar....
Vi hörs senare.....


Nu längtar vi efter våren och att plantera nya blommor . Det ser ändå inte ut att bli någon snö här hos oss den här vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0