fullspäckad söndag.........

Vi åkte till simhallen jag och My. Eftersom det var ganska längesen hon var och simmade nu var hon lite feg för vattnet och ville gärna ha armarna runt min hals. Efter en stund släppte det lite och hon höll sig fast i en stång och sprattlade med benen själv. ¨
Bada bastu är skönt och vi satt därinne en bra stund....


Hon var lite tuffare i vattnet när vi var på Rhodos i somras..

När vi kom hem slängde jag ihop en köttfärspaj och sen åkte vi hem till P s mamma som bjöd på nybakade semlor.

Hur goda som helst, det är de enda semlorna jag äter , gillar inga andra.

Väl hemma kom Tomas och Emil för en lekstund, P tränade karate och katarina jobbade så det passade perfekt att de kom för lite lek och bus...
Jag kan ärligt säga att nu är jag trött, den här dagen har gått i ett, vilket ju ändå är skönt och det har ju varit en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh semlor, jag älskar semlor =) =) =)

Vi kanske ska ha en "baka semlor dag"?!

Bara du, jag och tjejerna? =)

2009-01-26 @ 20:46:50
Postat av: Babette

Det var jag som skrev ;)

2009-01-26 @ 20:47:19
Postat av: veronica

låter jättemysigt..kram

2009-01-27 @ 16:57:59
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0