fredag today.........

  Äntligen kan jag säga att jag är på bättringsvägen...

Jag var en sväng förbi mitt jobb för lite frukost, tråkigt att äta själv här hemma. Jag hjälpte till med lite månads slut  instämpling och sen fick jag åka till bageriet för att köpa en tårta de hade glömt beställa till en gäst, så det var lite att pyssla med,

Hemma var jag en timme innan jag hämtade My på dagis, de hade varit på teater idag på en förställning som heter Kuddkriget och det var väldigt kul , sa My. Vi stannade vid mataffären för inköp av kvällens fredags mys, färska räkor.....

Jag har varit så pysselsugen i två dar så jag hann även med panduro en sväng och köpte hem bokstäver som ska målas vita, KÖK och HOME , ska visa sen när de är målade, My fick nya pärlplattor så hon kan sysselsätta sig medans jag målar.....

Nu kokar pastan för fullt i köket hör jag, bäst att ordna maten till Victor så han inte får sånt där uselt tonårshumör när det fattas mat i magen..mohaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0