en räkhelg.........


Imorse när vi tog han om tvätten ville My leka me tvättkorgen, hon ville även att vi skulle ta kort på henne när hon satt i den, tokfia....

Nu är min älskade man och handlar in dagens middag, det blir fisksoppa idag, vi har kvar lite vitt vin sen igår kväll så den skvätten åker i soppan, det är gott.
Det blir mycket fisk och skaldjur den här helgen, jag känner mig så trött på kött efter julens alla middagar, igår bar vi in köksbordet i vardagsrummet och kikade på Lets dance samtidigt som vi åt färska räkor och drack vin, vi hade jättemysigt när My lagt sig och Victor tyckte nog det var skönt att ha oss för sig själv, det blir ju mest uppmärksamhet på My när hon är vaken.
Victor tyckte att - eftersom ni får dricka vin kan väl jag få zingo, haha , självklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0