dubbelt upp.......

Lite tyst här på bloggen idag fastän det är lördag, men redan klockan halv nio i morse åkte jag och My iväg till min styvpappa , (barnens opa,) och min mamma för att gratta opa på 65 årsdagen.
Jag träffade mina syskon utanför på parkeringen och sen gick vi gemensamt in med paket och sång och åt en härlig familjefrukost ihop..
Vi hade köpt en upplevelse till honom, han ska få prova segelflyg och det blev jätteuppskattat. Kul.!!

Efter frukosten åkte vi hem till min syrra och fortsatte firandet men för min systerson Axel som fyller 1 år idag. Härliga grillspett till luch och marängsviss till efterätt....mums.


Hittade det här fantastiska kortet när jag letade bilder på opa.. Det är jag och min styvpappa i österrike, jag kanske är 5 år...


Min lovely Axel,(
kortet har jag snott från min syrra som ni kan se på vattenstämpeln...)

Hoppas ni båda har fått en härlig dag idag!!!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh ...Vilken fin bild på dig o Erich . Jag kaommer faktiskt ihåg när den togs . Vi GICK hela vägen upp till Walmerdingerhorn . Jag hade höga sandaler på mig . Inte konstigt att jag inte glömt . Alla andra gick med tjocka vandrarkängor o flåsade som bälgar . O där kom vi , som om vi tog en söndagsprommened i staden .

Ja Erich uppskattade verkligen presenten .

Mamma

2009-02-02 @ 16:44:37
Postat av: veronica

haha, det är så typiskt dig med klackar i alperna....kram

2009-02-02 @ 17:50:43
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0