det var då......

Jag fick av min gulliga vän Cattis ett mail med en massa kort på oss när vi var "yngre"..
Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, vi var så coola.
Kan liksom inte förstå att det var så länge sen, jag kommer ihåg varenda kort som det var igår.
Jag har inte frågat om lov att visa korten på henne här men jag kan visa ett par på mig när jag var typ 16/17 år.

Spana in halsbandet jag har på mig...hihi

Det ser ut som att det står september 96, men det ska nog vara 90 eftersom vi är i hennes flickrum.
Tack snälla Cattis för den härliga nostalgitrippen....

Kommentarer
Postat av: Catharina

Japp 90 ska det såklart stå . Underbart härliga bilder och minnen söta du och för mig är det helt ok med bilder & så. Behöver du inte tänka på trots min anskrämliga pudellugg :D Lite får man ju bjuda på ! Tror mest det också var typ halva jag med på bilderna där jag var med ,hahaa....

2009-01-02 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0