dagens rätt.........

Jag gick upp som vanligt i morse och fixade iordning mig klockan 05.40. När jag kommer tillbaka till sovrummet ser jag att P ligger i sängen fortfarande , han skulle varit på jobbet för längesen. Vi fick väcka Victor så han kunde passa my medans jag körde ner P till jobbet , inte roligt att gå i det hemska snöregnet som var imorse.

På jobbet var det premiär för oss utan den gamla personalen , lite nervöst men vi klarade det tror vi,haha, annars märker vi det imorgon när vi kommer om vi missat nått. Vi hade stekt fläsk till luch idag, bla. Jag måste tvätta håret i dag igen kan man säga, det osar riktigt om mitt huvud av fläskdoft, jag får nog planera hårtvättarna efter matsedeln på jobbet nu.....

Kommentarer
Postat av: Betty

Ni gjorde säkert succe =)

kram

2009-01-20 @ 19:03:45
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0