äntligen fredag.........

Det var så konstigt att lämna jobbet idag och veta att jag inte ska tillbaka dit mer..Alla min gäster var så gulliga och undrade "hur ska det gå nu, vem ska göra salladsbuffen nu och kommer den bli lika god som din"  Det blir säkert bra!!!

Jag var en sväng i morse på den nya fabriken och gick kursen för att komma in på anläggningen , så nu är mitt passerkort ordnat tills på måndag, då ska jag lära mig det nya jobbet och veckan därpå drar vi igång på allvar....Ska bli kul...


När jag kom hem hade det landat kort i brevlådan som jag framkallat. Ska åka och köpa lite nya ramar sen efter kaffet, Jag hade tänkt My skulle få en liten fotovägg i sitt rum..

P har varit och köpt färska
räkor tills i kväll, så här ska det mysas........


Trevlig fredag på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Betty

Mums med räkor =)

Fotovägg, va mysigt!



2009-01-09 @ 18:40:57
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0