välkommen juldagen........

Alla paketen är upppackade och nogrant lekta med, jag har försökt mig på en röjning här hemma för att få plats med allt, vilket resulterade i att det ligger tonvis med papper och kartonger utanför huset, inte lika kul, det får bli en skön promenad till återvinningen sen.

Vi var hemma hos min syster med familj igår för en jättemysig jul med god mat och fina paket.



Jag har på mig min fina Odd Molly tunika jag fick av min mamma i födelsedagspresent.



Småkusinerna som hade en såå rolig dag och kväll tillsammans.



Nu när sista ljuset är tänt och julafton är slut känns det lite tomt även om vi har några roliga fester till att gå på innan året är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0