tillbaka..........

Det tog tre veckor innan vår dator kom tillbaka, då var den alldeles tom, bara ett skal....så jobbigt, vi har fortfarande inga mail adresser men vi försöker att få tillbaka våra gamla.


Idag har vi haft mysig fika förmiddag med Maria. Räkmackor och kaffe mitt i julruschen. Fick köpt lite mer klappar så nu börjar stressen lägga sig.
Det jobbiga med att springa runt i affärer hela tiden är ju att man hittar så mycket till sig själv ;) som man vill ha.

De hade halva priset på alla stövlar inne på Scorett idag, var ju bara tvungen att kika in där.


Ett par coola moonboots, såna jag hade när jag var liten , fast i lite mer uppdaterad stil, tror de funkar även om det inte är snö!!



Kuddar kan man inte få för mycket av..hittade den här volangkudden och blev förälskad..!!

Imorgon är det julstädning på schemat, då ska det bli gnistrande rent, ungarna ska sitta som små ljus i soffan med tindrande leenden och vänta in julafton, min man ska trallande putsa fönster och byta lakan och jag själv ska stå i köket bland nybakade dofter och ren tvätt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0