nu tar vi till det tunga artilleriet...karate My!!



Kom aldrig mer hit era dumma baciller....
My har sin brors karatehjälm på!!

När jag hämtade My igår från dagis var hon på värsta humöret...gnäll hela dagen och jag tog tempen säkert 4 gånger, tänkte att nu är nått på G men det var aldrig nån feber..
Vid tio i går kväll hörde jag henne från min säng, när jag kom upp satt hon i sängen och sen kom kräkset...nästan 40 graders feber,( mina barn spyr när de får hög feber )
oh ....
Nu fick vi lov att vara friska i några veckor och jag trodde i min enfald att det var slut på bacillerna, men de envisas, vi får hoppas att resten av familjen håller sig friska och att lilla trollet snart blir frisk..vi har laddat upp med nya pysselböcker  för morgondagen så det blir nått kul för henne...stackars liten!!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Hoppas lillan blir bra snabbt! Krama henne från oss!

2009-04-21 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0