mina nya vänner..........


Idag köpte jag mig en ny cyckel....den gamla hade rullat sin sista meter någon gång för längesen egentligen, men den har varit mig trogen och skjutsat mig dit jag har velat.
Den nya ser ut som ovan men är svart istället för röd, den gamla var röd och ska man ändå byta vill man ha en ny färg!!
Sjuväxlad är den med, så nu blir det inte lika jobbigt att ta sig hem från jobbet då det bara är uppför hem...

I söndags köpte min kära man ett par löparskor till mig, de gamla hade jag ärvt av min mamma och det var nog inte den bästa kvalitet på dem, P tyckte att jag klampade när vi var ute på powerwalk och mina vrister tyckte inte heller om dem.

Nu finns det liksom ingen återvändo.....med en ny cyckel och ett par fräscha löparskor........here i come!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad härligt ! Nu är bara att träna på då raring:) Göteborgsvarvet nästa år så blir nog din kära P glad :) Säger jag glatt som aldrig kommer springa det varvet även om jag ju börjat småspringa litegrann. Galet långt !!

2009-05-01 @ 09:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0