min vän lady............



Jag var nere i färgbutiken förut och köpte mig en ny vän... Den gamla hade blivit lite seg och började att bli torr. Jag gick loss på Mys hyllor hon har ovanför sängen och vidare ner i hallen.
Har man som vi hemma, i stort sett bara vitt så behöver man bättra på emellanåt, det slits och nötts och särskilt i hallen och trappan.
Jag älskar att gå i färgaffärer, särskilt när jag är mitt kreativa jag, det kliar i fingrarna och hela kroppen ibland och då måste jag få utlopp för det, tavlor har jag ingen mer plats för hemma nu så då får det bli lister och bruna hyllor som får sig en omgång..  =) 
Senare ska jag ta tag i alla fönsterkarmar i huset, sovrummet ska få sig lite nya tapeter på väggarna, men det blir lite längre fram , om några veckor när jag bearbetat min man lite, det är han som är tapetguden hemma och jag som håller i målarpenslarna.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0