hurra....det är vår!!!!

Efter jobbet tog jag fram en filt och la mig raklång på altan i bara ett linne...tänkte att min kropp behövde lite sol,vi har ju lä på baksidan så det var  såååå underbart och varmt. Efter en stund  fick vi ett ryck jag My och P och packade en picnick väska och drog till hawaii, vår badplats för lite vårkänsla och havsutsikt, det var så härligt att gå bland snäckor och tång och känna lukten av vår...
 
Mitt lilla troll med ryggsäcken full av fika.....  tjörnbron en solig vårdag...



Med utsikt över stenungsund drack vi kaffe och saft........

Men innan vi stack ut på picnick åkte vi till blomsteraffären och köpte årets första penseer och en ny jättestor cementkruka. Så imorgon blir det bortplockning av pulkor och fram med vårblommorna, ska plantera blommorna då, nu är det dags för kvällsmat och välling och nattning av busfia...............

Kommentarer
Postat av: Catharina

Åh Hawai där minns jag att vi badade några gånger när sov över hos dig i Stenungsund. Härligt :) Längtar verkligen efter värme & sol nu.....

2009-04-01 @ 21:28:33
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: veronica

du får komma och bada här i sommar..

2009-04-06 @ 21:57:48
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0