härliga helg...........




Sådana här bilder blir jag såå inspirerad av, men när jag ska greja hemma blir det aldrig just den här stilen, men jag älskar den....i mitt nästa hus ska det finnas plats för en sådan här sinnesro...


Den här helgen har ju varit fantastiskt härlig med all sol ,god mat hos vänner och familj.. Det känns hemskt att den är slut. En ny vecka som faktiskt bara är 4 dagar dock och sen bär det iväg på spa när jag tänker efter...

På påskafton tillbringades eftermiddan hos Johan och Ingela med god mat och trevligt sällskap, innan vi gick dit var jag och My ute på vår baksida och bara njöt av solen, jag låg i bara ett linne och läste tidningar medans My sparkade runt på sin cykel, härligt.

På påskdagen var jag hemma i gamla Lindome hos min mamma och opa och min syster med familj och lillebror med flickvän var oxå där.. Vi satt ute och åt en supergod påskbuffe och det var såå varmt. My och kusin Elvira målade altan med vattenfärger och busade mest hela dagen.

En härlig helg !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vilken härlig bild ! Man blir liksom fylld av ro & bara mår så gott när man tittar på den. Låter annars som om ni haft en härlig helg. Kul för er och nä jag är inte alls bitter :D Puss & kram på dig !

2009-04-14 @ 09:57:45
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0