godmorgon..........

Det ät bara jag som är vaken...kan inte sova.
Jag är lite stirrig över att lämna min My idag för första gången över natten. Känner att jag borde vara med henne när jag ändå är ledig. Jag vet att jag är knäpp men det kan inte hjälpas.

Vi åker till Smögenshavsbad idag för lite vårstädning av oss själva och det ska såklart bli jättemysigt, har ju längtat jättelänge efter det, och finns det något som slår hotelfrukostar?!!!

Igår var vi bjudna på grillmys hos våra vänner, första grillmaten i år och det var såå gott, lite vin och trevligt sälskap är aldrig fel.
Nej , om jag ska ta tag i den där diskmaskinen som är full och packa ihop allt jag ska ha med mig , åka och handla mat , och bädda rent i sängarna för svärmor och barnen , det är liksom inte bara att sticka iväg hur som helst!! klockan tio åker vi och jag tre timmar på mig att bli klar....puh..


Kommentarer
Postat av: Maria

De kommer gå jätte bra Virre.

Tänk på hur roligt hon kommer hamed farmor (om de nu e hon som e barnvakt).



Njut nu tiden med P och ha det underbart.



Kram Maria

2009-04-18 @ 08:17:35
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Babette

Du är inte knäpp, för i så fall är ju jag oxå knäpp, och det kan jag ju inte vara ;)



Ha en underbaaaar helg, det är ni verkligen värda =)



KRAM

2009-04-18 @ 10:19:21
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Catharina

Slappna av raring. Njut tillsammans din älskling nu. Smögens Havsbad är ju helt underbart. Var där med jobbet förut. My kommer klara sig alldeles utmärkt & säkert har så skoj, så skoj....Kram på dig

2009-04-18 @ 11:49:42
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: systeryster

Hoppas ni haft en kanonhelg! En promenix på måndag kanske? Puss o kram

2009-04-19 @ 09:22:08
Postat av: veronica

har haft det lovely...återkommer med bilder sen..kram alla!!

2009-04-19 @ 14:34:42
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0