frånvarande........

Jag har varit usel denna veckan på att blogga......men det har varit sååå fint väder och vi har gjort så mycket. Dessutom har jag börjat med riktig powerwalk på kvällarna när lillfisen sover, har inte varit hemma förän vid halv nio på kvällarna, men skönt är det!!!
Nog med ursäkter.....................



Det är så skönt med vår och att man inte behöver en massa kläder på sig underlättar när man ska gå ut med barn, särskilt sådana som börjar bli lite trotsiga  ;)
Vi åkte ner och skulle köpa nya skor till My, jag hittade sååå fina röda skor, men trollet hade fått för sig att hon skulle ha skor som blinkade,,,,pust och stön, det var bara att ge med sig och hem kom vi med ett par rosa blinkande gympadojor, inte vad jag hade tänkt men My är stolt som en tupp och det är ju huvudsaken!!!!!
En annan favorit sko är hennes crocs i ballerina modell, då hon just nu leker mycket ballerina och ska ha håret uppsatt som en ballerina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0