utmanad

Har blivit utmanad av Betty att tycka till om höstens mode, här kommer mina "tycken"


1) Spets- Gärna på mina undies

2) Höga Stövlar- använder ofta, men inte såna som går över knäna.

3) Vadlånga kjolar- Nä, tantigt?

4) Baggy jeans- Har inte lyckats hitta några som passar mig. Än!
5) Det dressade modet-  Gillar!
6) Halvöppna skor, typ håliga skor- Låter kallt?

7) Kilklackar- känns mer sommar..

8) Capen- Nä!
9) Leopardmönstrat- Nä, inte min "grej", det är lite ni vet "Mimmi" i Tre Kronor, Porrigt.
10) Kappor i glada färger- Har själv en rosa.
11) Rutigt- Görfint. Har redan köpt en skjorta.

12) Väst- Jättesnyggt, gillar stickade och har även en sådan införskaffad.

13) Hatt och andra huvudbonader- Älskar mössor, känner mig naken när den ska av på våren. Men hattar går bort för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0