lurad

AAHHH. Tror ni det blev någon jacka idag!!? Min älskade man tyckte vi skulle promenera eller cykla långt idag, istället för att åka och handla till mig.,. Vi bestämde oss för att cykla. Det slutade med att vi hamnade på favvofiket med kaffe, morotskaka och äggost!!
På vägen hem hamnade vi i en klädesbutik förr män.... Oj vad det provades jackor helt plötsligt. En följde med hem och en skulle tydligen köpas imorgon,!!
När vi kom hem var jag såklart lite småsur. Men vi ska åka på lördag och handla till mig, då blir det ingen cykeltur, iallafall inte förrän efteråt.....

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag ska få gå på stan UTAN barn på lördag =)

2008-09-25 @ 18:26:52
Postat av: veronica

tjohoooo!!

fick du med kreditkortet med!!??

2008-09-25 @ 18:50:23
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0