underbara My med tokiga ideer.

Idag när vi var ute så jagade My fåglarna på gräset utanför oss. Mamma, de bara flyger iväg från mig , sa hon.
Det är bara för att de är rädda för dig, sa jag då.
Men jag som är såå snäll, sa My då och nästan grät. Stackare, inte lätt att förstå!!!

Senare skulle vi åka och handla och My hittade sin väst som hon hade vid 1,5 år. Den skulle på!!! Jag sa att den var för liten och inte gick att knäppa, men hon gav sig inte, den skulle bara på.
Så här såg hon ut när vi åkte till affären.

TOKFIA, tur du är såå underbar.....

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha, va skön hon är ;)

2008-09-14 @ 21:26:49
Postat av: virre

ja, underbar!!!

2008-09-14 @ 21:29:01
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0