tacksam

Ibland blir små saker jättestora, särskilt när man får brottas med dem varje dag. Idag har tårarna sprutat på jobbet. När man kämpar i motvind , försöker göra det ¨rätta varje dag men ingen lyssnar tar orken snart slut och det var det som hände idag. Tur att jag har så många vänner som orkar lyssna på mig när jag gnäller. Goa Maggan som är som min mormor, henne ringde jag när det var jobbigt idag. Lillemor som gav mig en avslappnande stund på salongen och klippte mitt risiga hår. Annalill som bakade en kladdkaka så jag skulle bli glad och orkade lyssna på mitt gnäll. Min kära P som varje dag får höra om mitt " problem ".
Tack alla som stöttat mig idag, nu har jag tagit mig samman och imorgon är en ny dag .............

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Fy, det är så tråkigt att man ska behöva ha sådana dagar på sitt arbete, men jag tror att alla har det någon gång.

Hoppas att kladdkakan gjorde det den skulle ;) och att du känner dig bättre och redo för en ny dag på jobbet!

KRAMIS / lillasyster

2008-09-10 @ 14:03:24
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: virre

tack, lillasyster..

kladdkakan la sig som bomull runt själen.

2008-09-10 @ 18:29:05
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: syster Yster

Haha, ni kan alltig komma till syrran o få bomull lindat kring era vackra själar när det behövs! You go girl, du vinner över muspluttarna till slut!

puss o kram

2008-09-13 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0