största möjliga tystnad

Det blir en tyst och lugn helg för min familj. Jag har tappat rösten och när jag försöker prata så kommer det bara nått väsande ur min strupe, ganska läskigt faktiskt. För första gången på 3 år ska jag va hemma från jobbet. Jag är ju en sån där som jobbar med feber annars, men känner att nu säger kroppen ifrån. Funderar bara på om jag får lämna min dotter på dagis fast jag är hemma, kan inget sånt. Hon ska ju vara där imorgon så egentligen borde hon få det om jag är sjuk va!!???
Hursom helst behöver jag någon dunderkur för min hals som värker och väser,något tips någon!!........

Kommentarer
Postat av: julia

Det klart att du får lämna henne......Är man sjuk så är man:-)



Krya på dig kramar!

2008-09-19 @ 07:27:47
Postat av: virre

ja, jag ringde precis och frågade, det gick såklart bra!!!

2008-09-19 @ 07:50:05
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Betty

Mysigt å vara hemma själv =) passa på å njut!

Får man gå till jobbet när man är sjuk när man jobbar i kök?!



2008-09-19 @ 09:30:41
Postat av: virre

Betty - egentligen inte!!

2008-09-19 @ 10:28:35
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Betty

ajsingbajsing på dig då!

2008-09-19 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0