shopping och fika ( igen )

Åkte med min kompis Maria till torget idag för lite tjejsnack, shopping och fika. Gjorde ett fantastiskt fynd till My. Min syrra och kusse hade varit på torget i fredags och tipsade mig om att en av våra skobutiker säljer ut allt och även Viking vinterskor till barn som normalt kostar ca 700 kr . Nu säljs de för 275 kr. Så jag slog naturligtvis till och köpte ett par lila till Mysan. Maria skulle ha en långkofta , den hittade vi på lindex och var jättefin, naturligtvis köpte jag med en, fast i en annan färg. My fick en jeansklänning som var jättesöt.
              

Kommentarer
Postat av: Betty

En sådan kofta köpte jag med, fast svart ;)

2008-09-07 @ 20:45:36
Postat av: virre

va tokigt..!!!!

men det är ju inte första gången vi handlar likadant. Vi kanske e släkt!!

2008-09-07 @ 21:01:33
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0