rensning pågår


Igår orkade vi , eller jag inte ta tag i förråden, kände mig för trött för det. Det blev en promenad till svärmor istället där det serverades nybakat bröd och kakor , mumma. På eftermiddan kom ju tomas och Emil hit för en lekstund och sen var det bara myslördag hela kvällen.
Idag tog jag tag i mig själv och vi började röja. My hittade sin pulka som jag drog henne i på gräsmattan, hur kul som helst tyckte hon och längtar nu efter snön denna varma härliga höstdag.
Oj vad vi slängde....jag tror det blev 10 stora sopsäckar från ett förråd och vi har ett till att röja ur. Mys garderob blev rensatt på sommarkläder och nu råder total ordning även där, så skönt. Nu har vi bara resten av husets gömmor kvar men vi har kommit en bit på väg och det är härligt att rensa, tycker jag.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0