proppmätt

Ibland undrar jag vad My går runt på, vissa dagar äter hon ingenting. Den här veckan har hon inte ätit varken hemma eller på dagis, förutom sin välling och smörgåsar. Idag gjorde vi tacos, hon har sen tidigare sagt att det är hennes älsklingsmat, hon är ju tokig i sallad så jag hoppades att hon skulle pilla i sig några vitaminer. Jösses vad hon åt. Vi satt kvar länge, P kokade kaffe som vi drack medans hon åt för vi vågade inte röra oss från bordet ifall hon skulle säga- jag är mätt. Alla grönsaksskålarna länsades och hon åt 2 st såna där tubs ( båtar säger vi ) fulla med köttfärs och grönsaker. När det inte fanns nått kvar tittade jag på henne och magen var alldeles svullen, tröjan såg alldeles för liten ut, lilla gumman.
  
Dammsuga under bordet efter man ätit tacos är ett måste och väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0