powerwalk och kycklingfärs

Efter cirkusen åkte vi och handlade och träffade min kusse igen, vi bestämde oss för en powerwalk med barnvagnarna innan det var dags för middag. Så hem och packa upp matvaror, byta om till gympaskor och iväg på en snabb och sköön promenad.
P kom hem nästan samtidigt som oss efter hans jobb och vi satte genast igång med middan.
Jag har ju berättat förut om att jag är BUZZADOR. Nu har jag fått hem kycklingfärs från kronfågel som jag ska testa och se om det är gott. Jag bestämde mig för att vi skulle göra egna pizzor med kycklingfärs. Och det blev jättegott. Kommer garanterat att använda det mycket, det är ju ett fettsnålt allternativ till vanlig köttfärs......

Barnen fick göra sina egna pizzor och det var jättespännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0