lördag förmiddag

Det blev ingen hoppis och skuttis idag eftersom My har krupphosta. Vi har tillbringat nästan hela dan ute. Det var kulturnatta här vi bor och fullt med aktiviteter överallt. Fiskdammen var det vi var ute efter, kostade ingenting men hon som gav barnen fiskespöt höll en sån där bössa men samlar in pengar med till rädda barnen, kände att jag var tvungen att lämna ett bidrag. Liten loppmarknad var där med ,men det fanns inget intressant där. Vi gick och fikade istället och tittade i butikerna, jag köpte mig en kort svart kjol. Min friend Maria var oxå med och vi åkte med henne hem för att titta på den lilla söta kattungen laban, vi hade kunnat lämna My där utan att hon märkte det och ville gärna att Maria skulle passa henne nån gång ;) blink, blink
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0